Laat toch zeker m’n goede humeur niet verpesten!

fiets

fiets

Werd door mensen aangespoord weer eens met een nieuwe blog te komen. Had al een leuk idee. In het Leidse Hout heb je een prullenbak met een mooi graffiti hart erop. Met fotocamera, hond en goed humeur toog ik naar het Leidse Hout. Daar aangkomen is de mooie lieve grafitti weggehaald… Over smaak valt niet te twisten en er zullen wel regels voor zijn. Maar dit was juist zo’n uiting waar veel mensen volgens mij wel blij van werden, jammer! Ik ben ook wel zo braaf dat ik er geen nieuw hart op ga spuiten.

Plan B was foto’s maken van mooie bomen. Dat is wel goed gelukt, daarvan zal ik er nog wel wat op deze blog zetten als ik een keuze heb kunnen maken. Had nog veel mooie foto’s willen maken maar ik moest ondertussen erg nodig naar de wc. Door het mooie weer waren er iets teveel mensen aanwezig om ongestoord tussen nog wat kale bosjes te gaan zitten. Dus ik gauw naar huis. Bij het bruggetje aangekomen waar ik m’n fiets altijd zet; fiets weg! Gelukkig niet gejat, maar helaas wel in de sloot gegooid! Nu moest ik naar huis lopen want in m’n eentje zonder touw e.d. kreeg ik die fiets er nooit uit. Ik moest nog steeds nodig naar de wc, dus was blij toen ik eindelijk thuis was. Broer opgetrommeld, groot ontsnappingstouw (voor als er brand is) met haak eraan mee. En in twee keer hengelen was m’n fiets eruit. En het mooiste is; ik heb dus mooi m’n goede humeur niet laten verpesten!

Bomen en harten hebben jullie dus te goed, moeten het nu even doen met een foto van m’n fiets.

Geef een reactie

